- Szczegóły
Po przystąpieniu szkoły do projektu „Szkoła Współpracy” wyłoniony został sześcioosobowy zespół koordynujący działania szkoły, w jego skład weszli: dwoje uczniów- reprezentujących samorząd uczniowski, dwoje rodziców- reprezentujących radę rodziców oraz dwoje nauczycieli, w tym dyrektor.
W celu włączenia całej społeczności szkolnej działania projektowe zorganizowano i przeprowadzono debaty na temat stanu współpracy. Do udziału w debatach uczniowie zapraszali uczniów, rodzice- rodziców reprezentujących środowisko rodzicielskie, a nauczyciele pozostałych członków rady pedagogicznej. Podczas debat szukano odpowiedzi na pytanie, jak postrzegamy współpracę w szkole, co powinno się zmienić, aby wszyscy chcieli i mogli angażować się w życie szkoły.
Kolejnym krokiem prowadzącym do zwiększonego zaangażowania uczniów i rodziców w życie szkoły były warsztaty, realizowane w zespołach składających się z uczniów, rodziców i nauczycieli. W trakcie pierwszego warsztatu uczestnicy przyglądali się współpracy w szkole, analizowali wnioski z przeprowadzonych debat, a także planowali kolejne działania. Przeprowadzone debaty przyniosły diagnozę mocnych stron i posiadanych zasobów w zakresie współpracy, ale także pozwoliły dostrzec, w jakich obszarach można coś zmienić, żeby zwiększone zaangażowanie uczniów i rodziców było możliwe i przekładało się na sukcesy uczniów i szkoły.
- Szczegóły
Po przystąpieniu szkoły do projektu „Szkoła Współpracy” wyłoniony został sześcioosobowy zespół koordynujący działania szkoły, w jego skład weszli: dwoje uczniów- reprezentujących samorząd uczniowski, dwoje rodziców- reprezentujących radę rodziców oraz dwoje nauczycieli, w tym dyrektor.
W celu włączenia całej społeczności szkolnej działania projektowe zorganizowano i przeprowadzono debaty na temat stanu współpracy. Do udziału w debatach uczniowie zapraszali uczniów, rodzice- rodziców reprezentujących środowisko rodzicielskie, a nauczyciele pozostałych członków rady pedagogicznej. Podczas debat szukano odpowiedzi na pytanie, jak postrzegamy współpracę w szkole, co powinno się zmienić, aby wszyscy chcieli i mogli angażować się w życie szkoły.
Kolejnym krokiem prowadzącym do zwiększonego zaangażowania uczniów i rodziców w życie szkoły były warsztaty, realizowane w zespołach składających się z uczniów, rodziców i nauczycieli. W trakcie pierwszego warsztatu uczestnicy przyglądali się współpracy w szkole, analizowali wnioski z przeprowadzonych debat, a także planowali kolejne działania. Przeprowadzone debaty przyniosły diagnozę mocnych stron i posiadanych zasobów w zakresie współpracy, ale także pozwoliły dostrzec , w jakich obszarach można coś zmienić, żeby zwiększone zaangażowanie uczniów i rodziców było możliwe i przekładało się na sukcesy uczniów i szkoły.
- Szczegóły
Dnia 27 maja o 9:50 rozpoczęła się debata w ramach projektu Szkoła Współpracy. Szkolna aula przepełniona była młodzieżą, która przyszła porozmawiać na temat przyszłości naszej placówki. Celem było zebranie wszystkich uwag i pomysłów, które w późniejszym czasie zostaną przedstawione rodzicom oraz nauczycielom. W sympatycznym gronie samych uczniów, swobodnie można było wyrazić własne zdanie. Główną prowadzącą była Anita Piechowiak – przewodnicząca samorządu uczniowskiego. Podzieleni na pięcioosobowe grupy odpowiadaliśmy na 5 pytań, które pomogły wyciągnąć wnioski z dwugodzinnej debaty. Były to między innymi pytania: co możemy i chcemy zmienić w naszej szkole, jak możemy angażować się w życie szkoły. Profesjonalne przygotowanie spotkania i miła atmosfera spowodowały, że wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Młodzież wzięła sprawy w swoje ręce ;) !
Weronika Wójcik, Reporter
- Szczegóły
Dnia 19.05.2014 roku w szkole odbyła się debata rodziców w ramach projektu Szkoła Współpracy. Rodzice spotkali się, by porozmawiać o tym, jak jest w nowej szkole, a co można i warto zmienić. Wnioski z debaty wyglądają bardzo zadawalająco. Już we wrześniu kolejne spotkanie!
Z upoważnienia Rady Rodziców Iwona Hul.