- Szczegóły
mgr Marta Misterkiewicz
Poniedziałek | 8:00 – 11:00 |
Wtorek | 10:30 – 12:30 |
Środa | --------- |
Czwartek | 10:30 – 12:30 |
Piątek | --------- |
Wyprawka szkolna 2024/2025
Informacja na temat zasad udzielania pomocy uczniom z niepełnosprawnością w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w roku 2024
Informuję, że w roku szkolnym 2024/2025 pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników do kształcenia ogólnego, materiałów edukacyjnych do kształcenia ogólnego oraz materiałów ćwiczeniowych, dopuszczonych do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej, skierowana jest do uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.
Zasady udzielania dofinansowania zakupu podręczników :
Przyznanie pomocy następuje na wniosek opiekunów ucznia (rodziców ucznia, prawnych opiekunów, rodziców zastępczych, osób prowadzących rodzinny dom dziecka, dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych, dyrektorów regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych oraz opiekunów faktycznych w rozumieniu ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci – Dz.U. z 2024 r. poz. 421), pełnoletniego ucznia, a także na wniosek nauczyciela, pracownika socjalnego lub innej osoby za zgodą opiekunów ucznia albo pełnoletniego ucznia. Wniosek składa się do dyrektora szkoły, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2024/2025.
Do wniosku należy dołączyć kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 127 ust. 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 737) albo orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 312 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.- Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60, 949 i 2203, z 2018 r. poz. 2245, z 2019 poz. 1287 oraz z 2022 r. poz. 1116).
Wniosek należy złożyć do dnia 06.09.2024 r. w szkole, do której dziecko będzie uczęszczało w roku szkolnym 2024/2025.
Wniosek można pobrać na stronie www.eped.pl lub w sekretariacie szkoły.
Dokumenty do rozliczenia zakupów
W przypadku zakupów indywidualnych dowodem zakupu jest faktura VAT wystawiona imiennie na ucznia lub opiekunów ucznia, rachunek, paragon lub oświadczenie o zakupie odpowiednio podręczników, materiałów edukacyjnych lub materiałów ćwiczeniowych. W przypadku złożenia oświadczenia należy do niego dołączyć informację o rozliczeniu wydatków odpowiednio na zakup podręczników do kształcenia ogólnego lub do kształcenia w zawodach, materiałów edukacyjnych do kształcenia ogólnego lub do kształcenia zawodowego lub materiałów ćwiczeniowych tylko w ramach Rządowego programu pomocy uczniom niepełnosprawnych w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w roku szkolnym 2024/2025.
W przypadku zakupu podręczników do kształcenia ogólnego lub do kształcenia w zawodach, materiałów edukacyjnych do kształcenia ogólnego lub do kształcenia zawodowego lub materiałów ćwiczeniowych dla grupy uczniów koszt ich zakupu jest zwracany opiekunom uczniów lub pełnoletnim uczniom do wysokości wartości pomocy po przedłożeniu potwierdzenia zakupu. Wystawia je podmiot, który dokonał zakupu, na podstawie faktury VAT i listy uczniów, dla których zakupiono podręczniki, materiały edukacyjne lub materiały ćwiczeniowe.
Potwierdzenie zakupu musi zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko ucznia,
- nazwę i adres szkoły,
- klasę, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2024/2025,
- wykaz zakupionych podręczników lub materiałów edukacyjnych,
- kwotę i datę zakupu,
- czytelny podpis osoby, która dokonała zakupu.
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministrów z dnia 19 maja 2023r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2023–2025 pomocą obejmie się uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego:
- słabowidzących,
- niesłyszących,
- słabosłyszących,
- z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
- z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją,
- z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera,
- z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy są to niepełnosprawności spośród niepełnosprawności , o których mowa w pkt 1–6
- z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym,
- z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy są to niepełnosprawności spośród niepełnosprawności , o których mowa w pkt 1–6 i 8
W roku szkolnym 2024/2025 pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników do kształcenia ogólnego, materiałów edukacyjnych do kształcenia ogólnego, materiałów ćwiczeniowych, a także materiałów edukacyjnych do kształcenia zawodowego jest udzielana uczniom uczęszczającym do:
- liceum ogólnokształcącego,
- technikum,
- branżowej szkoły I stopnia,
- branżowej szkoły II stopnia,
- szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy,
- klas VI-IX ogólnokształcącej szkoły baletowej lub liceum sztuk plastycznych.
Dofinansowanie zakupu podręczników i materiałów edukacyjnych dla jednego ucznia liceum ogólnokształcącego będzie wynosiło 445 zł.
- Obowiązek informacyjny.pdf
- Oświadczenie o dokonanym zakupie.pdf
- wzór wniosku o zakup podręczników-wyprawka szkolna.pdf
Stypendium Socjalne
Wnioski o stypendium szkolne o charakterze socjalnym (na podstawie kryterium dochodowego) można składać u pedagoga szkolnego w nieprzekraczalnym terminie do 15 września 2024 roku.
W załączniku szczegóły oraz druk wniosku.
- Szczegóły
- Szczegóły
Rok 2015/2016
Rok 2014/2015
Rok 2013/2014
Rok 2012/2013
Rok 2011/2012
- 23.09.2011 Paintball IIa
- 2011.10.11 Otrzęsiny Klas Pierwszych
- 2011.10.30 Prawybory
- 2011.10.13 Akademia z okazji Dnia Edukacji Narodowej
- 2011.12.22 Wigilia
- 2012.01.05 WOŚP
- Reporter IVLO - wolontariat
- Reporter IVLO - Wolontariat
- Reporter IVLO - Wolontariat
- Korki dla Tomka
- Litania Grudniowa - Grudzień '70
- 2012.03.20 Sing 4 LOve
- 2012.04.18 Żaba
- Korki dla Tomka
Rok 2010/2011
Rok 2009/2010
- 2009.09.01 Rozpoczęcie roku
- 2009.09.29 Happening 2a
- 2009.10.05 Otrzęsiny
- 2009.10.13 Dzień Edukacji Narodowej
- 2009.11.30 Andrzejki
- 2009.12.22 Wigilia cz1
- 2009.12.22 Wigilia cz2
- 2010.02.16 Żywa Lekcja Historii
- 2010.03.19 Szajba cz1
- 2010.03.19 Szajba cz2
- 2010.04.28 Konkurs Historyczny
- 2010.04.26 Festiwal Słowa ŻABA
- Szczegóły
Dyrektor Zespołu Szkół i Placówek Sportowych z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego
mgr Hanna Szuszkiewicz
Wicedyrektorzy
mgr Ewelina Deja
mgr Barbara Jarosz
mgr Małgorzata Lewicka
Pedagog
mgr Marta Misterkiewicz
Pedagog specjalny
mgr Dorota Browarczyk
mgr Beata Pielech
Psycholog
mgr Dorota Browarczyk
mgr Martyna Połomka
Rewalidacja
mgr Mariola Karczewska
mgr Katarzyna Kozłowska
mgr Beata Pielech
mgr Ewa Wechterowicz
Bibliotekarz
mgr Mariola Karczewska
Nauczyciele wspomagający
mgr Małgorzata Gabryś
mgr Mirella Gawińska
mgr Dorota Gorczyńska - Gadaj
mgr Agnieszka Koczerga
mgr Monika Kownacka - Adamska
mgr Patrycja Machelska
mgr Małgorzata Mularska
mgr Anetta Wiśniewska
NAUCZYCIELE
Język polski
mgr Katarzyna Gdaniec
mgr Iwona Hul
mgr Małgorzata Rydelek
mgr Grażyna Stodulska
mgr Agnieszka Wikira
mgr Paulina Żuralska
Język angielski
mgr Dorota Gorczyńska - Gadaj
mgr Anna Greń
mgr Monika Kogut
mgr Jolanta Bilska - Rydzińska
mgr Anna Kalkowska
Język niemiecki
mgr Anita Gańko
mgr Monika Kownacka-Adamska
Język hiszpański
mgr Michał Pawłowicz
dr Sylwester Stanicki
Matematyka
mgr Wioletta Antosiak
mgr Barbara Jarosz
mgr Szymon Kaźmierowski
mgr Anna Konecka
mgr Grzegorz Zyśk
Historia i Wiedza o społeczeństwie
mgr Agnieszka Borowiecka
mgr Małgorzata Gabryś
mgr Agnieszka Kondraczuk
mgr Małgorzata Mularska
Podstawy przedsiębiorczości
mgr Agnieszka Kondraczuk
Biznes i Zarządzanie
mgr Agnieszka Kondraczuk
Biologia
mgr Anna Chaberek
mgr Magdalena Łępicka
mgr Beata Pielech
Geografia
mgr Magdalena Jankun
mgr Agnieszka Koczerga
mgr Anna Turowska
dr Sylwester Stanicki
mgr Dorota Szocik
Fizyka
mgr Martyna Chmielewska
mgr Joanna Kochanowska
mgr Monika Kownacka-Adamska
Chemia
mgr Magda Banach
mgr Anna Chaberek
Religia
mgr Małgorzata Urban
Wychowanie fizyczne
mgr Marta Czapla
mgr Dawid Diffenbach
mgr Bartłomiej Florek
mgr Tomasz Gadaj
mgr Arnold Goliszewski
mgr Michał Lecheta
mgr Mariusz Przebieg
mgr Karol Przybyła
mgr Wojciech Samulewski
mgr Wioletta Sroka
mgr Adam Urbanowicz
Edukacja dla bezpieczeństwa
mgr Beata Pielech
Informatyka
mgr Agata Jargieła
Wychowanie do życia w rodzinie
mgr Tamara Grucelska
Filozofia
mgr Małgorzata Urban
Muzyka
mgr Aleksandra Iwanicka
- Szczegóły
1a | {multithumb thumb_width=200 thumb_height=133 caption_pos=disabled watermark=0} | wychowawca: Monika Zakrzewska |
1b | wychowawca: Katarzyna Gdaniec |
|
1c | wychowawca: Małgorzata Gabryś |
|
1d | wychowawca: Agnieszka Kondraczuk |
|
1e |
wychowawca: |
|
1f | wychowawca: Tomasz Gadaj |
|
2a | wychowawca: Krystyna Kowalska |
|
2b | wychowawca: Renata Przybysz |
|
2c | wychowawca: Jolanta Bilska |
|
2d | wychowawca: Ewa Ankiewicz |
|
2e | wychowawca: Bogusław Bohutyn |
|
2f | wychowawca: Arnold Goliszewski |
|
2g | wychowawca: Małgorzata Mularska |
|
3a | wychowawca: Grzegorz Zyśk |
|
3b | wychowawca: Anita Gańko |
|
3c | wychowawca: Monika Kogut |
|
3d | wychowawca: Anna Gawdzis |
|
3e | wychowawca: Sylwia Bortnowska |
|
3f | wychowawca: Karol Przybyła |
|
3g | wychowawca: Dorota Gorczyńska |
- Szczegóły
Zespół Szkół i Placówek Sportowych z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Elblągu
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
IV LO
82-300 Elbląg, ul. Sienkiewicza 4
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dyrektor 55 625 87 80
sekretariat 55 625 89 40
wicedyrektor 55 625 89 44
kierownik gospodarczy 55 625 89 50
pedagog 55 625 89 43
psycholog 55 625 89 47
SSP3
82-300 Elbląg, ul. Agrykola 6
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefony:
dyrektor 55 625 87 80
sekretariat 55 625 87 81
wicedyrektor 55 625 87 93
wicedyrektor 55 625 87 94
biblioteka 55 625 87 95
kierownik gospodarczy 55 625 87 83
intendent 55 625 87 82
pedagog 55 625 87 87
psycholog 55 625 87 85
świetlica szkolna 55 625 87 90
MOS
82-300 Elbląg, ul. Kościuszki 77a
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dyrektor 55 625 87 80
kierownik gospodarczy 55 625 84 25
organizator imprez 55 625 84 22
Skargi i wnioski przyjmowane są w Sekretariacie szkoły.
Numery telefonów:
sekretariat | 55 625-89-40 | pokój nauczycielski | 55 625-89-49 | |
fax | 55 625-89-51 | nauczyciele wf | 55 625-89-52 | |
księgowość | 55 625-89-48 | pedagog | 55 625-89-43 | |
portiernia | 55 625-89-45 | kierownik gosp. | 55 625-89-50 | |
psycholog | 55 625-89-47 |
nr konta 07 1160 2202 0000 0006 2294 7676
W treści przelewu prosimy zawsze podać imię i nazwisko wpłacającego oraz czego wpłata dotyczy.
Za uzyskanie duplikatu legitymacji szkolnej należy wpłacić 9 pln, natomiast za duplikat świadectwa 26 pln.
Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa >>> Word <<< >>> Pdf <<<
Uwaga!!
Wpłaty na Radę Rodziców i ksero prosimy dokonywać na konto:
Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy
nr konta 30 8313 0009 5200 4946 2000 0010
W treści prosimy podać imię i nazwisko ucznia oraz klasę.
Godziny pracy szkoły:
Poniedziałek | 7.30 - 15.30 |
Wtorek | 7.30 - 15.30 |
Środa | 7.30 - 15.30 |
Czwartek | 7.30 - 15.30 |
Piątek | 7.30 - 15.30 |