mgr Marta Misterkiewicz

Poniedziałek      8:00 – 11:00
Wtorek     10:30 – 12:30
Środa          ---------
Czwartek    10:30 – 12:30
Piątek          ---------

 


 

Wyprawka szkolna 2024/2025

Informacja na temat zasad udzielania pomocy uczniom z niepełnosprawnością w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w roku 2024

Informuję, że w roku szkolnym 2024/2025 pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników do kształcenia ogólnego, materiałów edukacyjnych do kształcenia ogólnego oraz materiałów ćwiczeniowych, dopuszczonych do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej, skierowana jest do uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.

Zasady udzielania dofinansowania zakupu podręczników :

Przyznanie pomocy następuje na wniosek opiekunów ucznia (rodziców ucznia, prawnych opiekunów, rodziców zastępczych, osób prowadzących rodzinny dom dziecka, dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych, dyrektorów regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych oraz opiekunów faktycznych w rozumieniu ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci – Dz.U. z 2024 r. poz. 421), pełnoletniego ucznia, a także na wniosek nauczyciela, pracownika socjalnego lub innej osoby za zgodą opiekunów ucznia albo pełnoletniego ucznia. Wniosek składa się do dyrektora szkoły, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2024/2025.

Do wniosku należy dołączyć kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 127 ust. 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 737) albo orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 312 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.- Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60, 949 i 2203, z 2018 r. poz. 2245, z 2019 poz. 1287 oraz z 2022 r. poz. 1116).

Wniosek należy złożyć do dnia 06.09.2024 r. w szkole, do której dziecko będzie uczęszczało w roku szkolnym 2024/2025.

Wniosek można pobrać na stronie www.eped.pl lub w sekretariacie szkoły.

Dokumenty do rozliczenia zakupów
W przypadku zakupów indywidualnych dowodem zakupu jest faktura VAT wystawiona imiennie na ucznia lub opiekunów ucznia, rachunek, paragon lub oświadczenie o zakupie odpowiednio podręczników, materiałów edukacyjnych lub materiałów ćwiczeniowych. W przypadku złożenia oświadczenia należy do niego dołączyć informację o rozliczeniu wydatków odpowiednio na zakup podręczników do kształcenia ogólnego lub do kształcenia w zawodach, materiałów edukacyjnych do kształcenia ogólnego lub do kształcenia zawodowego lub materiałów ćwiczeniowych tylko w ramach Rządowego programu pomocy uczniom niepełnosprawnych w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w roku szkolnym 2024/2025.

W przypadku zakupu podręczników do kształcenia ogólnego lub do kształcenia w zawodach, materiałów edukacyjnych do kształcenia ogólnego lub do kształcenia zawodowego lub materiałów ćwiczeniowych dla grupy uczniów koszt ich zakupu jest zwracany opiekunom uczniów lub pełnoletnim uczniom do wysokości wartości pomocy po przedłożeniu potwierdzenia zakupu. Wystawia je podmiot, który dokonał zakupu, na podstawie faktury VAT i listy uczniów, dla których zakupiono podręczniki, materiały edukacyjne lub materiały ćwiczeniowe.

Potwierdzenie zakupu musi zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko ucznia,
  • nazwę i adres szkoły,
  • klasę, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2024/2025,
  • wykaz zakupionych podręczników lub materiałów edukacyjnych,
  • kwotę i datę zakupu,
  • czytelny podpis osoby, która dokonała zakupu.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministrów z dnia 19 maja 2023r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2023–2025 pomocą obejmie się uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego:

  1. słabowidzących,
  2. niesłyszących,
  3. słabosłyszących,
  4. z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
  5. z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją,
  6. z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera,
  7. z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy są to niepełnosprawności spośród niepełnosprawności , o których mowa w pkt 1–6
  8. z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym,
  9. z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy są to niepełnosprawności spośród niepełnosprawności , o których mowa w pkt 1–6 i 8

W roku szkolnym 2024/2025 pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników do kształcenia ogólnego, materiałów edukacyjnych do kształcenia ogólnego, materiałów ćwiczeniowych, a także materiałów edukacyjnych do kształcenia zawodowego jest udzielana uczniom uczęszczającym do:

  • liceum ogólnokształcącego,
  • technikum,
  • branżowej szkoły I stopnia,
  • branżowej szkoły II stopnia,
  • szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy,
  • klas VI-IX ogólnokształcącej szkoły baletowej lub liceum sztuk plastycznych.

Dofinansowanie zakupu podręczników i materiałów edukacyjnych dla jednego ucznia liceum ogólnokształcącego będzie wynosiło 445 zł.

 

Stypendium Socjalne

Wnioski o stypendium szkolne o charakterze socjalnym (na podstawie kryterium dochodowego) można składać u pedagoga szkolnego w nieprzekraczalnym terminie do 15 września 2024 roku.
W załączniku szczegóły oraz druk wniosku.

 

Rok 2015/2016

Rok 2014/2015

Rok 2013/2014

Rok 2012/2013

Rok 2011/2012

Rok 2010/2011

Rok 2009/2010

 

Dyrektor Zespołu Szkół i Placówek Sportowych z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego

mgr Hanna Szuszkiewicz

 

Wicedyrektorzy

mgr Ewelina Deja

mgr Barbara Jarosz

mgr Małgorzata Lewicka

 

 

Pedagog

mgr Marta Misterkiewicz

 

Pedagog specjalny

mgr Dorota Browarczyk

mgr Beata Pielech

 

Psycholog

mgr Dorota Browarczyk

mgr Martyna Połomka

 

Rewalidacja

mgr Mariola Karczewska

mgr Katarzyna Kozłowska

mgr Beata Pielech

mgr Ewa Wechterowicz

 

Bibliotekarz

mgr Mariola Karczewska

 

Nauczyciele wspomagający

mgr Małgorzata Gabryś

mgr Mirella Gawińska

mgr Dorota Gorczyńska - Gadaj

mgr Agnieszka Koczerga

mgr Monika Kownacka - Adamska

mgr Patrycja Machelska

mgr Małgorzata Mularska

mgr Anetta Wiśniewska

 

NAUCZYCIELE

Język polski

mgr Katarzyna Gdaniec

mgr Iwona Hul

mgr Małgorzata Rydelek

mgr Grażyna Stodulska

mgr Agnieszka Wikira

mgr Paulina Żuralska

 

Język angielski

mgr Dorota Gorczyńska - Gadaj

mgr Anna Greń

mgr Monika Kogut

mgr Jolanta Bilska - Rydzińska

mgr Anna Kalkowska

 

Język niemiecki

mgr Anita Gańko

mgr Monika Kownacka-Adamska

 

Język hiszpański

mgr Michał Pawłowicz

dr Sylwester Stanicki

 

Matematyka

mgr Wioletta Antosiak

mgr Barbara Jarosz

mgr Szymon Kaźmierowski

mgr Anna Konecka

mgr Grzegorz Zyśk

 

Historia i Wiedza o społeczeństwie

mgr Agnieszka Borowiecka

mgr Małgorzata Gabryś

mgr Agnieszka Kondraczuk

mgr Małgorzata Mularska

 

Podstawy przedsiębiorczości

mgr Agnieszka Kondraczuk

 

Biznes i Zarządzanie

mgr Agnieszka Kondraczuk

 

Biologia

mgr Anna Chaberek

mgr Magdalena Łępicka

mgr Beata Pielech 

 

Geografia

mgr Magdalena Jankun

mgr Agnieszka Koczerga

mgr Anna Turowska

dr Sylwester Stanicki

mgr Dorota Szocik

 

Fizyka

mgr Martyna Chmielewska

mgr Joanna Kochanowska

mgr Monika Kownacka-Adamska

 

Chemia

mgr Magda Banach

mgr Anna Chaberek

 

Religia

mgr Małgorzata Urban

 

Wychowanie fizyczne

mgr Marta Czapla

mgr Dawid Diffenbach

mgr Bartłomiej Florek

mgr Tomasz Gadaj

mgr Arnold Goliszewski

mgr Michał Lecheta

mgr Mariusz Przebieg

mgr Karol Przybyła

mgr Wojciech Samulewski

mgr Wioletta Sroka

mgr Adam Urbanowicz

 

Edukacja dla bezpieczeństwa

mgr Beata Pielech

 

Informatyka

mgr Agata Jargieła

 

Wychowanie do życia w rodzinie

mgr Tamara Grucelska

 

Filozofia

mgr Małgorzata Urban

 

Muzyka

mgr Aleksandra Iwanicka

 

ZASTĘPSTWA UMIESZCZONE SĄ W DZIENNIKU ELEKTRONICZNYM.

1a {multithumb thumb_width=200 thumb_height=133 caption_pos=disabled watermark=0}1a wychowawca:
Monika Zakrzewska
1b 1b wychowawca:
Katarzyna Gdaniec
1c 1c wychowawca:
Małgorzata Gabryś
1d 1d wychowawca:
Agnieszka Kondraczuk
1e 1e

wychowawca:
Anna Koc - Jaśkiewicz

1f 1f wychowawca:
Tomasz Gadaj
2a 2a wychowawca:
Krystyna Kowalska
2b 2b wychowawca:
Renata Przybysz
2c 2c wychowawca:
Jolanta Bilska
2d 2d wychowawca:
Ewa Ankiewicz
2e 2e wychowawca:
Bogusław Bohutyn
2f 2f wychowawca:
Arnold Goliszewski
2g 2g wychowawca:
Małgorzata Mularska
3a 3a wychowawca:
Grzegorz Zyśk
3b 3b wychowawca:
Anita Gańko
3c 3c wychowawca:
Monika Kogut
3d 3d wychowawca:
Anna Gawdzis
3e 3e wychowawca:
Sylwia Bortnowska
3f 3f wychowawca:
Karol Przybyła
3g 3g wychowawca:
Dorota Gorczyńska

Zespół Szkół i Placówek Sportowych z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Elblągu
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

IV LO
82-300 Elbląg, ul. Sienkiewicza 4
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dyrektor 55 625 87 80
sekretariat 55 625 89 40
wicedyrektor 55 625 89 44
kierownik gospodarczy 55 625 89 50
pedagog 55 625 89 43
psycholog 55 625 89 47

SSP3
82-300 Elbląg, ul. Agrykola 6
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefony:
dyrektor 55 625 87 80
sekretariat 55 625 87 81
wicedyrektor 55 625 87 93
wicedyrektor 55 625 87 94
biblioteka 55 625 87 95
kierownik gospodarczy 55 625 87 83
intendent 55 625 87 82
pedagog 55 625 87 87
psycholog 55 625 87 85
świetlica szkolna 55 625 87 90

MOS
82-300 Elbląg, ul. Kościuszki 77a
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dyrektor 55 625 87 80
kierownik gospodarczy 55 625 84 25
organizator imprez 55 625 84 22

Skargi i wnioski przyjmowane są w Sekretariacie szkoły.

Numery telefonów:

sekretariat 55 625-89-40   pokój nauczycielski 55 625-89-49
fax 55 625-89-51   nauczyciele wf 55 625-89-52
księgowość 55 625-89-48   pedagog   55 625-89-43
portiernia  55 625-89-45   kierownik gosp. 55 625-89-50
psycholog 55 625-89-47      

nr konta  07 1160 2202 0000 0006 2294 7676
W treści przelewu prosimy zawsze podać imię i nazwisko wpłacającego oraz czego wpłata dotyczy.

Za uzyskanie duplikatu legitymacji szkolnej należy wpłacić 9 pln, natomiast za duplikat świadectwa 26 pln.

Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa >>> Word <<< >>> Pdf <<<

Uwaga!!

Wpłaty na Radę Rodziców i ksero prosimy dokonywać na konto:

Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy

nr konta 30 8313 0009 5200 4946 2000 0010

W treści prosimy podać imię i nazwisko ucznia oraz klasę.

Godziny pracy szkoły:

Poniedziałek 7.30 - 15.30
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 15.30