mgr Marta Misterkiewicz

Drodzy rodzice, drodzy uczniowie

Jeśli potrzebujecie Państwo lub uczniowie rozmowy i wsparcia pedagoga, zapraszamy do kontaktu za pomocą strony Facebook IV LO w Elblągu Psycholog lub poprzez wiadomości prywatne, dziennik.

Godziny pracy pedagoga szkolnego

poniedziałek  8:00 - 10:30
wtorek 10:30 - 11:30, 12:30 - 13:30
środa 11:30 - 12:30
czwartek 8:45 - 9:45, 11:45 - 12:45
piątek 8:00 - 10:30

 

Wyprawka szkolna 2023/2024
Informacja na temat zasad udzielania pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w roku 2023

Wniosek należy złożyć do dnia 07.09.2023 r. w szkole, do której dziecko będzie uczęszczało w roku szkolnym 2023/2024.

W IV LO wnioski przyjmować będzie pedagog szkolny w dniach 4-7.09.2023 r. (trzeba je złożyć osobiście).

(Wniosek jest do pobrania w szkole oraz na stronie www.eped.pl)

Przyznanie pomocy następuje na wniosek opiekunów ucznia (rodziców ucznia, prawnych opiekunów, rodziców zastępczych, osób prowadzących rodzinny dom dziecka, dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych, dyrektorów regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych oraz opiekunów faktycznych w rozumieniu ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci – Dz.U. z 2023 r. poz. 810), pełnoletniego ucznia, a także na wniosek nauczyciela, pracownika socjalnego lub innej osoby za zgodą opiekunów ucznia albo pełnoletniego ucznia.

Do wniosku należy dołączyć kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 127 ust. 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.­ Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 900) albo orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 312 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.- Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60, 949 i 2203, z 2018 r. poz. 2245, z 2019 poz. 1287 oraz z 2022 r. poz. 1116).

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministrów z dnia 19 maja 2023r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2023–2025 pomocą obejmie się uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego:

  1. słabowidzących,
  2. niesłyszących,
  3. słabosłyszących,
  4. z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
  5. z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją,
  6. z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera,
  7. z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy są to niepełnosprawności spośród niepełnosprawności , o których mowa w pkt 1–6
  8. z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym,
  9. z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku, gdy są to niepełnosprawności spośród niepełnosprawności , o których mowa w pkt 1–6 i 8

Pozostałe informacje (np. na temat potwierdzeń potrzebnych do rozliczenia zakupów) oraz wzory dokumentów znajdują się w plikach dołączonych do niniejszego artykułu.

 

 

Rok 2015/2016

Rok 2014/2015

Rok 2013/2014

Rok 2012/2013

Rok 2011/2012

Rok 2010/2011

Rok 2009/2010

 

Dyrektor Zespołu Szkół i Placówek Sportowych z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego

mgr Hanna Szuszkiewicz

 

Wicedyrektorzy

mgr Ewelina Deja

mgr Barbara Jarosz

mgr Małgorzata Lewicka

 

 

Pedagog

mgr Marta Misterkiewicz

 

Pedagog specjalny

mgr Dorota Browarczyk

mgr Beata Pielech

 

Psycholog

mgr Dorota Browarczyk

 

Rewalidacja

mgr Mariola Karczewska

mgr Beata Pielech

mgr Anna Ptaszek

mgr Katarzyna Szulc

mgr Lidia Ścibisz

mgr Ewa Wechterowicz

 

Bibliotekarz

mgr Mariola Karczewska

mgr Małgorzata Urban

 

Nauczyciele wspomagający

mgr Dorota Czerniak

mgr Małgorzata Gabryś

mgr Dorota Gorczyńska - Gadaj

mgr Agnieszka Koczerga

mgr Monika Kownacka - Adamska

mgr Patrycja Machelska

mgr Małgorzata Mularska

mgr Anna Ptaszek

mgr Lidia Ścibisz

mgr Anetta Wiśniewska

 

NAUCZYCIELE

Język polski

mgr Katarzyna Gdaniec

mgr Justyna Glaubert

mgr Iwona Hul

mgr Patrycja Majerska

mgr Grażyna Stodulska

mgr Paulina Żuralska

 

Język angielski

mgr Dorota Gorczyńska - Gadaj

mgr Anna Greń

mgr Monika Kogut

mgr Jolanta Bilska - Rydzińska

mgr Anna Kalkowska

 

Język niemiecki

mgr Anita Gańko

mgr Monika Kownacka-Adamska

 

Język hiszpański

mgr Marta Korotkiewicz-Polak

mgr Michał Pawłowicz

 

Matematyka

mgr Wioletta Antosiak

mgr Barbara Jarosz

mgr Szymon Kaźmierowski

mgr Anna Konecka

mgr Grzegorz Zyśk

 

Historia i Wiedza o społeczeństwie

mgr Agnieszka Borowiecka

mgr Małgorzata Gabryś

mgr Małgorzata Mularska

mgr Katarzyna Hołowińska

 

Podstawy przedsiębiorczości

mgr Wiesława Łukomska

mgr Janina Mazuś

mgr Karolina Michalak

 

Biologia

mgr Anna Chaberek

mgr Magdalena Łępicka

mgr Beata Pielech 

 

Geografia

mgr Magdalena Jankun

mgr Anna Kowal

mgr Karolina Michalak

mgr Dorota Szocik

mgr Aleksandra Zdanowicz

 

 Fizyka

mgr Joanna Kochanowska

mgr Monika Kownacka-Adamska

 

Chemia

mgr Ewa Banach

mgr Magda Banach

mgr Anna Chaberek

 

Religia

mgr Małgorzata Urban

 

Wychowanie fizyczne

mgr Adam Albertowicz

mgr Marta Czapla

mgr Dawid Diffenbach

mgr Bartłomiej Florek

mgr Tomasz Gadaj

mgr Aleksandra Garczarczyk

mgr Arnold Goliszewski

mgr Mariusz Przebieg

mgr Karol Przybyła

mgr Wojciech Samulewski

mgr Adam Urbanowicz

 

Edukacja dla bezpieczeństwa

mgr Aleksandra Zdanowicz

 

Informatyka

mgr Agata Jargieła

 

 

Wychowanie do życia w rodzinie

mgr Tamara Grucelska

 

Filozofia

mgr Paulina Żuralska

 

Muzyka

mgr Aleksandra Iwanicka

 

ZASTĘPSTWA UMIESZCZONE SĄ W DZIENNIKU ELEKTRONICZNYM.

1a {multithumb thumb_width=200 thumb_height=133 caption_pos=disabled watermark=0}1a wychowawca:
Monika Zakrzewska
1b 1b wychowawca:
Katarzyna Gdaniec
1c 1c wychowawca:
Małgorzata Gabryś
1d 1d wychowawca:
Agnieszka Kondraczuk
1e 1e

wychowawca:
Anna Koc - Jaśkiewicz

1f 1f wychowawca:
Tomasz Gadaj
2a 2a wychowawca:
Krystyna Kowalska
2b 2b wychowawca:
Renata Przybysz
2c 2c wychowawca:
Jolanta Bilska
2d 2d wychowawca:
Ewa Ankiewicz
2e 2e wychowawca:
Bogusław Bohutyn
2f 2f wychowawca:
Arnold Goliszewski
2g 2g wychowawca:
Małgorzata Mularska
3a 3a wychowawca:
Grzegorz Zyśk
3b 3b wychowawca:
Anita Gańko
3c 3c wychowawca:
Monika Kogut
3d 3d wychowawca:
Anna Gawdzis
3e 3e wychowawca:
Sylwia Bortnowska
3f 3f wychowawca:
Karol Przybyła
3g 3g wychowawca:
Dorota Gorczyńska

Zespół Szkół i Placówek Sportowych z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Elblągu
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

IV LO
82-300 Elbląg, ul. Sienkiewicza 4
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dyrektor 55 625 87 80
sekretariat 55 625 89 40
wicedyrektor 55 625 89 44
kierownik gospodarczy 55 625 89 50
pedagog 55 625 89 43
psycholog 55 625 89 47

SSP3
82-300 Elbląg, ul. Agrykola 6
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefony:
dyrektor 55 625 87 80
sekretariat 55 625 87 81
wicedyrektor 55 625 87 93
wicedyrektor 55 625 87 94
biblioteka 55 625 87 95
kierownik gospodarczy 55 625 87 83
intendent 55 625 87 82
pedagog 55 625 87 87
psycholog 55 625 87 85
świetlica szkolna 55 625 87 90

MOS
82-300 Elbląg, ul. Kościuszki 77a
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dyrektor 55 625 87 80
kierownik gospodarczy 55 625 84 25
organizator imprez 55 625 84 22

Skargi i wnioski przyjmowane są w Sekretariacie szkoły.

Numery telefonów:

sekretariat 55 625-89-40   pokój nauczycielski 55 625-89-49
fax 55 625-89-51   nauczyciele wf 55 625-89-52
księgowość 55 625-89-48   pedagog   55 625-89-43
portiernia  55 625-89-45   kierownik gosp. 55 625-89-50
psycholog 55 625-89-47      

nr konta  76 1020 1752 0000 0302 0262 9087
W treści przelewu prosimy zawsze podać imię i nazwisko wpłacającego oraz czego wpłata dotyczy.

Za uzyskanie duplikatu legitymacji szkolnej należy wpłacić 9 pln, natomiast za duplikat świadectwa 26 pln.

Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa >>> Word <<< >>> Pdf <<<

Uwaga!!

Wpłaty na Radę Rodziców i ksero prosimy dokonywać na konto:

Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy

nr konta 30 8313 0009 5200 4946 2000 0010

W treści prosimy podać imię i nazwisko ucznia oraz klasę.

Godziny pracy szkoły:

Poniedziałek 7.30 - 15.30
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 15.30